Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

It's all about...Isabele Marant!

It's all about...Isabele Marant!


Τα event μόδας που έχω πάει μέχρι στιγμής δεν είναι τόσα πολλά για να μπορώ να έχω άποψη κριτικού, αλλά μάλλον το χθεσινό event ήταν πολύ ξεχωριστό!

Ήταν ένα prive event αφιερωμένο στο λανσάρισμα της συλλογής της Isabele Marart για την H&M. Ποια είναι όμως η Isabele Marant; Γιατί η Ερμού ξεχείλισε από κόσμο; γιατί όλοι περίμεναν να κοπεί το μαγικό κορδελάκι και να έχουν πρόσβαση στη συλλογή;



H Isabel Marant είναι Γαλλίδα σχεδιάστρια και διατηρεί οίκο μόδας στην Γαλλία ο οποίος ιδρύθηκε το 1994. Η εταιρεία διαθέτει 10 καταστήματα σε όλο τον κόσμο: Παρίσι, Νέα Υόρκη, Τόκιο, Χονγκ Κονγκ, Σεούλ, το Λος Άντζελες, το Πεκίνο, τη Μαδρίτη, τη Βηρυτό και διαθέτει κομμάτια από κάθε συλλογή σε περισσότερες από 35 χώρες. Μπορείς να δεις περισσότερα εδώ: http://www.isabelmarant.com/

Χθες λοιπόν η είσοδος στο κεντρικό κατάστημα της Ερμού ήταν κάπως έτσι:



Όταν με το καλό έμπαινες έβλεπες πλήθος κόσμου να φωτογραφίζει και να φωτογραφίζεται (bonus η Ελένη Φουρέιρα):





Ένα bar κανονικότατο με απίστευτα cocktails (αυτό που κρατάω είχε κομμάτια από φιστίκι και ήταν ένα από τα ωραιότερα που έχω πιει!) bonus ο Κώστας Μαρτάκης:







υπό τους ήχους των "The wedding singers"





Όταν με το καλό "κόπηκε η κορδέλα' για την πρόσβαση στη συλλογή επικράτησε ένας πανικός ο οποίος είναι παρόμοιος με το videaki που ακολουθεί:



Μέχρι να φτάσεις στα πολυπόθητα Isabele Marant έπρεπε να παλέψεις....
Τα κατάφερα όμως και έχω εδώ μία μικρή γεύση:




Αλλά μπορείς να δεις και εδώ όλη τη συλλογή, η οποία λανσάρεται επίσημα αύριο, εδώ: 


Βέβαια έχω και κομμάτια εκτός συλλογής που προστέθηκαν στο wishlist μου:






Κλείνω με την έκπληξη της βραδιάς (η οποία ολοκληρώθηκε με pizza!!!) ήταν η τυχαία συνάντηση με τη φίλη μου την Νικόλ η οποία σχεδιάζει τα κοσμήματα "Nikoled" (την έχω ξαναναφέρει και σε προηγούμενο post)! H μόδα ενώνει λοιπόν! 
Τσέκαρε εδώ το νέο δημιούργημα της:



xoxo
mariatha


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου