Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Always look on the bright side of life...NOT!

Always look on the bright side of life...NOT!


Το post είναι αφιερωμένο σε όλους τους απογοητευμένους αισιόδοξους!

Ανήκω στους φύση αισιόδοξους ανθρώπους, που βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο, που διατυμπανίζουν τη θετική σκέψη και διαλέγουν να βλέπουν την φωτεινή πλευρά των πραγμάτων.
Και.. δεν είμαι μόνη μου σε αυτό! Οι περισσότεροι γύρω μου έχουν επιλέξει αυτή τη στάση.


 ή εγώ έχω επιλέξει να έχω γύρω μου τους συγκεκριμένους! Μεγάλη κουβέντα...

Βέβαια υπάρχουν φορές που αυτοί οι ενθουσιώδεις, χαρούμενοι και χαμογελαστοί τύποι "πέφτουν" ψυχολογικά. Με ή χωρίς λόγο.
Λογικό να συμβαίνει αυτό γιατί πως αλλιώς θα έρθει η ισορροπία!
 Έχει συμβεί σε μένα και σε όλους τους "happy" που ξέρω. 

Μέχρι εδώ καλά... Αλλού βρίσκεται πρόβλημα...στο ότι αυτά τα άτομα πέφτουν λιγάκι "άτσαλα" και άντε εσύ να σηκώσεις απογοητευμένο αισιόδοξο! Μη σου τύχει!!! γιατί το "Dark side" που βλέπει πλέον δεν φωτίζεται με τίποτα ή σχεδόν με τίποτα...

Να 3 πράγματα που σώζουν την κατάσταση:

Θάλασσα, χορός και παγωτό ή αν γίνεται και τα 3 μαζί! 

Αν δεν πιάσουν αυτά μπορείς να αρχίζεις να φωτογραφίζεσαι με το αγαπημένο σου φόρεμα...




ή να πας μια βόλτα στα μαγαζιά... ή ακόμα καλύτερα να κάνεις μια βόλτα στη ντουλάπα σου (να πιάσει και τόπο η θεραπεία)... Μη μου πεις ότι δεν έχεις ονειρευτεί αυτή τη ντουλάπα...




Η δική μου χθεσινή βόλτα ήταν στο χάος των αξεσουάρ που επικρατεί μετά από κάθε ταξίδι!







Αναμφίβολα, είναι η χρονιά των αξεσουάρ ακόμα και το πιο συντηρητικό ντύσιμο συμπληρώνεται με ένα εντυπωσιακό κολιέ ή ένα ιδιαίτερο βραχιόλι. Οι επιλογές είναι άπειρες και οι τιμές προσιτές.


Θα κλείσω με ένα πολύ καλό νέο..."Μαθήματα Tango" με ελεύθερη συνεισφορά!






Στούντιο ΣυνΚίνηση, Παπαδιαμαντοπούλου 13, 1ος όροφος, μετρό Μέγαρο Μουσικής
Δες περισσότερα εδώ: http://www.forfree.gr/event.php?pageid=10&id=15161 

Με την ευκαιρία άκουσε και αυτό.. Απίστευτο κομμάτι tango!


  

xoxo,
mariatha


3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό post, και ας φωτογράφιζα τον εαυτό μου στις πρώτες δύο παραγράφους!!!!

    Απογοητευμένοι αισιόδοξοι.....
    Δεν το είχα σκεφτεί έτσι! πολύ ενδιαφέρον!!!!!

    Ωστόσο, η πρόταση του τάνγκο μου φαίνεται Εξαιρετική !!!!
    Χορέψτε γιατί χανόμαστε!!!!

    Think pink λοιπόν!
    χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου! εσύ ήσουν η αφορμή για το post....!! Απογοητευμένη Αισιόδοξη Χόρτη μου!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που, ακόμα και έτσι, σε εμπνέω! ! ! <3 U !!!

      Διαγραφή