Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Life is Like Tetris...

"Σεντόνι" είναι ο όρος που χρησιμοποιείται στο θέατρο όταν ξεχνάς τα λόγια σου, τις κινήσεις σου, το τι κάνεις πάνω στη σκηνή. Οι ηθοποιοί λένε ότι σε όλους σχεδόν έχει συμβεί και ότι όταν είσαι επαγγελματίας πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και γι'αυτό!

Αν η ζωή μας είναι όντως μία παράσταση όπως αναφέρουν τόσα βιβλία  τί γίνεται με
τον όρο "σεντόνι" στη ζωή; Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό και επειδή δεν είμαι επαγγελματίας άνθρωπος έπρεπε να το ζήσω για το σκεφτώ.




Εκεί που πιστεύεις ότι έχεις τον έλεγχο, βαδίζεις σύμφωνα με τα θέλω σου, ακούς τα συναισθήματα σου...γίνεται κάτι (ή πολλά περισσότερα) και αποπροσανατολίζεσαι.

Στο μυαλό μου αυτή η εικόνα έχει τη μορφή ενός πραγματικού tetris!  



Εκεί που πιστεύεις ότι έχεις φτιάξει το δικό σου επιτυχημένο tetris και βάζεις όπως θες εσύ τα τουβλάκια σου, έρχεται ο μεγάλος αδερφός και στα γκρεμίζει όλα! κ εσύ απαρηγόρητος προσπαθείς στωικά να τα μαζέψεις ξανά και ξανά και όλο σου πέφτουν απ'τα χέρια...  

Το μυστικό σε όλο αυτό είναι να μην χάσεις το κουράγιο σου, την υπομονή σου και φυσικά τα τουβλάκια, γιατί σε περιόδους ηρεμίας εσύ είχες επιλέξει πολύ σοφά τη θέση τους! και αν μερικά από αυτά δεν ταιριάζουν θα πρέπει να μπορέσεις να τα βγάλεις απτή σύνθεσή σου. 

Αν καταφέρεις όμως να το ξαναχτίσεις, σίγουρα το tetris σου θα είναι πιο γερό και εσύ σε όλη τη διαδικασία θα έχεις κερδίζεις πάρα πολλά... και ιδιαίτερα ανθρώπους που θα σε έχουν βοηθήσει να ξαναβρείς τα τουβλάκια σου!


Μέχρι τότε βέβαια μπορείς να ακούς αυτό, εμένα πάντως, πάντα μου αλλάξει διάθεση και μου υπενθυμίζει πολλά!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου