Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Εκεί που οι άλλοι σταματούν...

Για να καταλάβεις πως είναι στο μυαλό μου οι 10 τελευταίες μέρες πρέπει να δεις αυτό:



Αυτό το moto της (λίγο μεταγενέστερης) διαφήμισης "εκεί που οι άλλοι σταματούν εσύ συνεχίζεις… " πρέπει να είχε χαραχτεί βαθιά στην παιδική μου μνήμη! 

Εντάξει, για να είμαι δίκαιη, την προκαλώ λίγο αυτή τη κατάσταση, λίγο λέμε τώρα… Για την ακρίβεια δεν ξέρω αν μπορώ να επιβιώσω σε περιόδους ηρεμίας. Λίγο το λάδι την νονάς, λίγο η μαμά που δεν μπορούσε να με βλέπει καθιστή σε καναπέ, λίγο ότι μεγάλωσα με αγόρια που δεν είχαν ησυχία, έγινε το κακό!



Ακόμα και τώρα δηλαδή που η «to do list» μου φτάνει τις 2 σελίδες, εγώ σκέφτομαι πώς να γίνω εθελόντρια στο «Make a wish», να πάω για σε μια δοκιμαστική προπόνηση για το καινούργιο άθλημα που ανακάλυψα στο OAKA (και ας είναι στην άλλη άκρη για μένα) και επιπλέον μιας και έρχεται σαββατοκύριακο να γκρινιάξω λίγο γιατί δεν πήγαμε πουθενά φέτος το χειμώνα, ούτε ένα διήμερο να πάρουμε καθαρό αέραααα μπλα μπλα μπλα.....

Για να μην νομίζετε ότι είμαι καμία (πολύ) τρελή οι παραπάνω σκέψεις διαρκούν περίπου ένα λεπτό, όσο διαρκεί δηλαδή το refill στο μπουκαλάκι με το νερό μου  ή η ματιά στα μηνύματα που μου στέλνουν φίλοι μου, οι οποίοι σκέφτηκαν να κατακτήσουν τον κόσμο σε περιόδους που εγώ πήζω. Κοίτα να δεις!

Και όλα αυτά φυσικά μία εβδομάδα πριν την πρεμιέρα! Γιατί έχουμε και παράσταση και μάλιστα χοροθέατρο με κείμενα δικά μας! Τολμηρό και για εμάς και για τους θεατές…. 
Και το όνομα αυτής «Αντίθετα»!




Για να μην είμαστε αχάριστοι όμως μέσα σε αυτό το πανικό:

Ξεχώρισα την «Αμάλθεια» στην Πλάκα (Τριπόδων 16)







Όχι μόνο για το περιβάλλον, την όμορφη γλυκιά ξανθούλα (κολλητή μου) που δουλεύει εκεί αλλά και για τις υπέροχες νοστιμιές, για του λόγου το αληθές:



Εμπνεύστηκα από τον αγαπημένο μου Robin Sharma:






Λάτρεψα αυτή τη φωτογραφία μιας και περνάμε περίεργες εποχές:





Και επειδή είμαι πολύ επηρεασμένη από το Παρίσι, αυτή την εβδομάδα, μιας και εκεί έγινε η εβδομάδα Μόδας, πρέπει να δείτε αυτό:



και επειδή γούστα είναι αυτά αποκλείεται να μην σας αρέσει κάτι από εδώ http://www.marieclaire.gr/fashion/style/article/3456/ti-forietai-shmera-sto-parisi/?p=46 

Και να θυμηθώ βέβαια και κάτι από το δικό μου ταξίδι στο Παρίσι:






ακούγοντας φανατικά αυτό:

                                      



xo, xo

mariatha





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου